Wednesday 7 August 2013

sebab itu erk ?

Sekarang .. aku jdiy cmniy .. sbb salah aku dulu kea ?
hurm ..
dulu ,, aku pnah skit kan aty someone,, penah permainkan someone,,
sebab masa tu ,, aku buta ,, ta reti nk menghargai owg yg ikhlas dengan aku ..
then bila die dh pergi dri hidup aku .. sebub apa time tu bru aku nk sdar smua niy ?
sebub apa ?

aku mula mencintai die sepenuh hati bila die dh pergi dri idop aku .. sah-2 la dh ta guna agy ..
Aku bljar brubah .. tapi sbub apa .. hampir smua owg yg aku ikhlas,, permainkan aku balik .. ?
takkan sebub aku permainkan sorang .. hdup aku taley bahagia smpai bila-2 ?

ap-apapun,, aku redha .. mybe niy semua mang ptut aku dapat ..
tak pnah nak rasa kebahgian..
sptutnya,, bnda niy aku kna sdar 3 thun dulu .. ukan skrng ! 

aku akui .. aku byk uat salah dulu .. tapi .. skrng .. 
aku belajar .. belajar utk setia .. 

kalau dah mang nsib aku niy,, asyik kena reject jer,, asyyik kena tipu jia,, 
kadang2 rasa mcm diri niy,, mcm ta guna.. bila owg perlukan aku.. diaowg dtg .. bila tak ..
hurm .. senyap .. 

No comments:

Post a Comment